Publicat de: ecaterinaandronescu | Noiembrie 22, 2007

EDUCATIE

Chiar de la disciplina pe care o predau am dobandit starea de echilibru, foarte importanta pentru mine. Tendinta materiei de a se duce permanent spre echilibru mi-a dat si mie o dorinta de a fi permanent în armonie, de a reechilibra permanent problemele, gasind solutii.

Optiunea pentru acest domeniu mi se trage de la profesoara mea de chimie din liceu, care, pasionata fiind, a stiut sa ma atraga spre un univers arid, dar fascinant. Am facut liceul „Traian“ din Turnu-Severin, o scoala extraordinara. Profesoara de chimie m-a încurajat sa particip la olimpiadele scolare si cred ca rezultatele obtinute acolo m-au împins mai departe în acest domeniu. Am sus-tinut admiterea la Facultatea de Chimie In-dustriala, în Bucuresti, unde predau niste profesori exceptionali, poate unii dintre cei mai mari dascali din vremea aceea, daca ar fi sa-l amintesc aici doar pe profesorul academician Costin Nenitescu.

Responses

  1. ADEVARUL DESPRE MANUALELE DE RELIGIE crestin-ortodoxa il puteti afla la Radio Romania Actualitati, duminica, 16 martie 2008, ora 23 :00. in cadrul emisiunii de cultura si spiritualitate « Luminile noptii«, moderator Cristian Curte.
    NU RATATI OCAZIA !


Lasă un răspuns

Categorii

